piątek, 27 marca 2015

Jajka przepiórcze na sałatce

Propozycja na sałatkę Wielkanocną.

















Składniki

  • 18 przepiórczych jajek
  • 200 g sera feta
  • 1 słoik białych szparagów
  • 2 małe cebule
  • 1 ogórek sałatkowy
  • 150 g białej rzodkwi
  • Sos : 6 łyżek oliwy z oliwek
  • 3 łyżki białego octu winnego
  • 3 łyżki gęstej śmietany 18 %
  • sól
  • cukier
  • pieprz

    Przygotowanie

      Jajka ugotowałem na twardo, ostudziłem, a następnie obrałem. Ser feta pokroiłem w kostkę. Szparagi po osaczeniu pokroiłem na mniejsze kawałki, a cebulę w piórka.
    Rzodkiew i obrany ogórek starłem na tarce o grubych oczkach. Przygotowałem sos, z którym wymieszałem warzywa. Sałatkę wyłożyłem do salaterki, na nich ułożyłem kostki fety i przepiórcze jajka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz